Promocija romana „Znaš ti ko sam ja“

knjiga jovana_1000x0U petak, 13. marta u 19 časova održaće se promocija romana „Znaš ti ko
sam ja“ Jovane Ristić. Ovo je drugi roman mlade autorke, koji je
uvršten u širi izbor za NIN-ovu nagradu 2014. Književno veče i razgovor
sa spisateljicom vodiće učenici Srednje tehničke PTT škole: Dušan
Mijailović, Tanja Mićić, Magdalina Milanović, Anastasija Stevanović.
Jovana Ristić će proglasiti najbolje priče za konkursa „Moji prijatelji
i ja u budućnosti“ i autorima pokloniti knjige.

Ovaj unos je objavljen pod Vesti. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

