Čika Peca: PESMA OPALOG LISTA

3369399700_2ae0a793fa

 

Jutros me vetar otrg’o s grane,

sada sa braćom i trpim i ćutim,

eh, kakve sam divne provodio dane,

sve dok nisam počeo da venem i žutim.

 

Ptice su mi bile najbolji drugari,

leti bih im uvek napravio hlad,

skrovište sam bio jednoj bubamari,

ne pitajte samo gde sam, šta sam sad?

 

Bilo mi je lepo i dok kiša pljušti,

voleo sam lahor, koji pirka, ćarlija,

najlepše se spava kada lišće šušti,

to je pesma koja svima prija.

 

Odlazim, al’ zbogom list vam reći neće,

decu molim: „Čuvajte, drveće!

Zimi svima želim puno sreće,

doviđenja, tu sam, stižem u proleće!

 

Čika Peca

Objavljeno uz dozvolu autora.

Ovaj unos je objavljen pod Književnost, Pesme, Poezija. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

