Misli za svaki dan: Lovreković, Emerson

inspiring_friendship_life_love_family_wisdom_quote_098_quote

Tama, majka svih umrlih,

Pored nas je, smrtno usnulih.

Mario Lovreković

 

U postupanju s mojim detetom ne pomaže mi ni latinski ni grčki, pa ni moja obrazovanost. Tu mi je potrebno što više duševnog bogatstva.

Mi poznajemo istinu kad je vidimo, pa rekli skeptičari i podrugivači što im drago.

U onoj srazmeri, u kojoj čovek primi istinu, u onoj uzima ona njega u se.

Društvo je frivolno i troši svoje dane u besposlici, u ceremonijama i razgovaranju.

Emerson

Ovaj unos je objavljen pod Književnost, Misli za svaki dan. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

